JAK URČIT SPRÁVNOU VELIKOST PRSTENU?

Přemýšlíte nad nákupem prstenu a potřebujete určit jeho správnou velikost? Existuje několik způsobů, jak velikost zjistit. Nabízíme Vám pár návodů, se kterými to snadno zvládnete.

JAKÉ POUŽÍVÁTE MATERIÁLY?

Používáme certifikované slitiny a polotovary 14kt nebo 18kt zlata, schválené u puncovního úřadu. Naše slitiny neobsahují nikl.

JAKÝ JE ROZDÍL MEZI BRILIANTEM A KUBICKÝM ZIRKONEM?

Briliant je přírodní vybroušený diamant, kubický zirkon (správně kubické zirkonium) je syntetický kámen. U nového šperku rozdíl v podstatě nepoznáte. Postupem času však zirkon ztrácí svůj lesk a může se poškrábat. Briliant má svoji trvalou hodnotu a celý život bude stejný – zářivý a bez mechanického poškození.

Je zirkon syntetický kámen? 
Ne, zirkon je vzácný čtverečný minerál, drtivá většina prodejců  nesprávně uvádí na popisu produků zirkon jako syntetický kámen. Na špercích tedy najdete kubický zirkon (Cubic zirconia, označení CZ )

JAKÉ KVALITY BRILIANTŮ POUŽÍVÁTE?

Standardně používáme brilianty kvality SI1 a barvy G, s dokonalým brusem a neodolatelným třpytem. Ke každému šperku osazenému brilianty obdržíte certifikát pravosti, kde se přesně dozvíte, z jakých materiálů a kamenů je vyroben. Více o diamantech se dozvíte na stránce Diamanty a certifikáty.

OBJEDNÁVÁM ZBOŽÍ, KTERÉ VIDÍM NA OBRÁZKU?

Ano, fotografie šperků jsem autentické. Zboží, které vidíte na obrázku, přesně odpovídá tomu, které Vám bude expedováno.

DOKÁŽETE VYROBIT ŠPERK NA MÍRU?

Ano, rádi vytvoříme šperk podle Vašich představ.

JE MOŽNÝ OSOBNÍ ODBĚR?

Ano, šperky si můžete osobně vyzvednout na adrese: Klenoty LONY, Na Poříčí 1070/19, 110 00, Praha 1 .

KOLIK STOJÍ DOPRAVNÉ?

Zboží zasíláme jako cenný balík dle tarifu České Pošty.

JAKÁ JE DOBA DODÁNÍ?

Šperky, které jsou skladem, expedujeme do 2 pracovních dnů od přijetí objednávky. U šperků, které vyrábíme na objednávku, je doba dodání mezi 3 a 6 týdny.

JAKÁ JE ZÁRUKA NA ZAKOUPENÉ ŠPERKY?

Na zboží je standardní záruka 2 roky, během které ručíme za skryté vady výrobku, ne však za mechanické poškození věci. Podrobnější informace o reklamacích najdete na stránce Obchodní a reklamační podmínky. Součástí každé zásilky je daňový doklad, který Vám slouží jako potvrzení o nákupu při případných reklamacích. Tento doklad pro případ potřeby uschovejte.

MOHU ZBOŽÍ VRÁTIT NEBO VYMĚNIT ZA JINÉ?

Ano, dle platného obchodního zákoníku má zákazník objednávající si mimo kamennou provozovnu, čímž je i náš e-shop, zboží vrátit bez udání důvodu a to nepoužité do 14 dnů od převzetí zboží. Napište nám, prosím, na e-mailovou adresu info@klenotylony.cz a domluvíme se na dalším postupu.

OPRAVUJETE ŠPERKY?

Samozřejmě, šperkům zakoupeným u nás poskytujeme záruční servis zdarma a také pozáruční servis za zvýhodněných podmínek. Šperky, které nepochází z naší dílny, Vám také rádi opravíme, tato služba je však zpoplatněna.

VYŽADUJÍ ŠPERKY SPECIÁLNÍ PÉČI?

Ano, pokud chcete, aby šperky zůstaly stále krásné, musíte o ně správně pečovat. Na stránce Péče o šperky se dozvíte vše potřebné.

Nasledujte nás na Facebooku